Monday 31 August 2015

Tahukah , Air Apa Yang Anda Minum Selama Ini ??



www.airapaandaminum
Tahukah Anda, Selama ni Anda Minum Air Kotor !!
Anda Mesti Tak Percayakan !!
Ok …mari kita lihat & anda nilailah apa yang kami buktikan…




Air yang anda minum itu nampak bersih pada zahirnya tetapi ia masih mengandungi karat, kuman,virus, logam berat, bahan radioaktif malahan najis dan mayat juga antara pencemaran yang turut sama keluar dari paip air yang dibekalkan ke rumah anda.Jangan terkejut,jika saya bagitahu anda yg pencemaran air bukan sahaja di rumah2 kampung malahan di kawasan perumahan ELITE di Kuala Lumpur dan serata Malaysia .


Bayangkan jika anda tidak mempunyai satu sistem penapis air di rumah anda sebagai 2nd Level Water Treatment” yang dapat membantu anda untuk menapis segala kekotoran, bau-bauan dan juga bahan-bahan tercemar yang terdapat dalam air minuman anda, maka air itulah yang anda akan minum sehari-harian hingga anda terkena salah satu penyakit yang kami bentangkan di bawah.

Air merupakan keperluan asas kepada semua kehidupan. Setiap hari manusia, haiwan dan tumbuh-tumbuhan menggunakan air sebagai punca minuman. Air diminum secara langsung oleh manusia dan haiwan. Tumbuh-tumbuhan pula menyerap air untuk membuat makanan. Air mencakupi 70% daripada keluasan bumi & jumlah peratusan yang sama juga terdapat dalam tubuh manusia.
Pastikan anda minum air yang bersih, selamat dan berkhasiat seperti air mineral atau air yang ditapis. Air yang bersih membantu meningkatkan sistem imunisasi badan, menghalang penyebaran toksin dan mengurangkan risiko mendapat penyakit.


No comments:

Post a Comment