Wednesday 2 September 2015

SNSD model penapis air untuk “Woongjin Coway”

model penapis air untuk “Woongjin Coway”

SNSD model penapis air untuk  “Woongjin Coway”


Pada 27 Februari, Woongjin Coway Korea mendedahkan bahawa mereka memilih SNSD sebagai model eksklusif mereka dan baru-baru ini SNSD sain kontrak dengan kumpulan untuk pembersih air mereka. Kontrak mereka akan bermula pada 1 Mac lalu dan sepanjang tahun, manakala iklan TV akan berjalan pada pertengahan Mac.
Dengan pasaran penulenan air diperluas, Woongjin Coway percaya SNSD akan menjadi model yang sempurna dalam mengembangkan asas pengguna yang syarikat, terutama sejak kumpulan itu lebih diminati oleh semua kumpulan umur.
Seorang wakil menyatakan, "Pada masa lalu, model kami termasuk Kim Jung Eun, Song Hye Gyo, Lee Young Ae, dan lain-lain. Dengan memperluas pasaran, kami mengambil keputusan bahawa SNSD merupakan pilihan yang bagus sejak mereka popular dengan pelbagai peringkat umur. "
Mereka terus, "Sejak Woongjin adalah # 1 dalam industri, pelan promosi kami adalah salah satu yang hanya boleh dilakukan oleh sebuah syarikat yang berkedudukan sebegitu. Dengan kreativiti menggunakan peluang unik setiap daripada sembilan anggota, kami akan menerbitkan iklan yang menunjukkan bagaimana pembersih air kita dikhususkan dari yang lain. "
Sumber: Star Berita melalui Naver

No comments:

Post a Comment