Wednesday 2 September 2015

Pakar Kualiti AIR !!

Pakar Kualiti AIR !!

Pakar Kualiti AIR !!

Ditubuhkan di pasaran Malaysia pada tahun 2006, Woongjin Coway dari Korea Selatan telahpun dikenali sebagai jenama yang prihatin terhadap kesihatan dan alam sekitar. Dengan slogan - "Kami Bawa Wellness" - ia menawarkan 100% peralatan rumah mesra alam untuk kesejahteraan anda.
Setakat ini, terdapat 4.7 juta pelanggan Coway di Korea Selatan dan kira-kira 40,000 pelanggan di Malaysia, dan jumlah itu semakin meningkat.
Ini boleh disebabkan oleh:
Sebuah pusat penyelidikan dan pembangunan yang mantap
Selain kilang-kilang pembuatan di Incheon dan Yugu, Korea, Coway juga telah menubuhkan pusat penyelidikan dan pembangunan di Universiti Kebangsaan Seoul, yang mempunyai kira-kira 250 penyelidik dalam pasukan. Dengan lebih daripada 50 makmal, setiap satu mempunyai state-of-the-art kemudahan, pusat R & D ini juga pusat penyelidikan pertama yang diberikan rasmi "Air Minuman Agensi Pemeriksaan Kualiti" Korea Selatan.
Selain itu, sejak 20 tahun yang lalu, Coway telah dilakukan untuk menyediakan setiap isi rumah dengan kualiti produk dan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang. Coway juga berbangga dengan mematuhi kawalan kualiti yang paling ketat, oleh itu, menerima Pengurangan Bahan Berbahaya (RoHS) Sijil Pematuhan.
Skim Sewa
Sebagai masa berlalu, skim sewa telah perlahan-lahan menjadi pilihan pengguna hari ini. Melalui skim sewa, pelanggan dapat menikmati produk Coway seperti pembersih air, pembersih udara dan sistem bidet dengan bayaran sewa bulanan yang tetap. Selepas lima tahun, pelanggan berhak untuk mendapatkan pemilikan produk atau memperbaharui pajakan. Dengan skim ini, bukan sahaja Coway membantu menjadikan kualiti hidup berpatutan untuk anda, ia juga membantu untuk membina kepercayaan dan keyakinan jenama.
Memenuhi pembantu baru anda, Cody
Sama ada ia adalah alat penapisan air atau penulen udara, menapis adalah hati peralatan. Penyelenggaraan yang kerap dan penggantian penapis membantu untuk memanjangkan hayat dan prestasi produk. Untuk membantu pengguna mendapatkan kefahaman tentang kepentingan penyelenggaraan produk, Coway telah memperkenalkan Lady Coway, Cody.
Cody terdiri daripada pasukan wanita yang prihatin dan berdedikasi yang sentiasa bersedia untuk membantu pelanggan dengan perkara-perkara teknikal yang berkaitan dengan penggantian penapis dan penyelenggaraan produk.
Pasukan Cody juga bertanggungjawab untuk perkhidmatan selepas jualan, menyediakan syarikat itu dengan pandangan pengguna untuk membantu meningkatkan perkhidmatan atau kualiti produk yang disediakan kepada pelanggan.
Pada masa ini, terdapat kira-kira 13,000 Codys di Korea Selatan dan profession ini juga telah diiktiraf oleh Kementerian negara Sumber Manusia. Di Malaysia, terdapat kira-kira 200 Codys, dengan pendaftaran purata 10 hingga 20 wanita setiap bulan.
Sejak tahun 1995, Coway telah dianugerahkan Persatuan Kualiti Air (WQA) Gold Seal Mark untuk siri penulen air. Talian Coway produk mematuhi piawaian NSF / ANSI, dan mereka adalah:
· NSF / ANSI 58 Rizab sistem rawatan osmosis minum air
· NSF / ANSI 53 Minum unit rawatan air - Kesan kesihatan
· NSF / ANSI 42 Minum unit rawatan air - kesan Estetik
Produk Coway telah menerima dot merah antarabangsa terkenal Anugerah Rekabentuk, Anugerah Reka bentuk yang baik dan jika - Forum Anugerah Reka Bentuk Antarabangsa bagi produknya yang direka dengan baik.
Coway di pusat-pusat perubatan
Walaupun banyak jenama dalam usaha mewujudkan kesedaran dan membina pengiktirafan jenama di kalangan pengguna, Coway telah menubuhkan jenamanya di hospital-hospital awam dan swasta, universiti, bank-bank dan banyak lagi. Ini terbukti sebagai syarikat besar dan entiti kerajaan seperti hospital terdiri daripada 30% daripada pelanggan sewa Coway di Malaysia.

 Source: StarSpecial HOMEDEC 2010 Supplement, Wednesday 22 September 2010

No comments:

Post a Comment